fredag, september 02, 2016

Living in a dream

Idag var andra dagen hos mina vänner på 77 Equestrian center.

Jag har fått en äldre quarter som är under igångsättning tilldelad att rida varje dag.
Dessutom är det så inspirerande och lärorikt att se Marie och Jamie jobba sina hästar.

Dagdrömde ni om att rida på en ranch i USA när ni var små?
Det gjorde i alla fall jag.

Marie och jag träffades förresten tack vare ett hästforum.
Jag frågade om tips på vad jag inte skulle missa när jag besökte Arizona första gången och blev inbjuden till deras ranch att se deras paso finos.
Nu har de inte enbart pasos längre utan även Iberiska hästar, Frieser och Quarters.

Maria är svenska, vi gick faktiskt på samma ridskola till och med men hon var ett par år före mig.
Varje gång bär jag med mig så mycket saltlakrits jag får plats med till henne :)

















Inga kommentarer: